Spionage

Ännu en tuff dag på jobbet. Eller? Det är väl inte direkt ett sådant krävande jobb men man blir lite smått irriterad när man blir nekad av kontorsnissar hela tiden. Idag fick jag även tala med en dansk tjej och jag fattade inte så mycket kan jag väl erkänna.. Hon sade något att deras företag styrdes koncernt så då tackade jag för tiden och la på. Orkade inte riktigt sätta mig in i det hela när hon snackade danska så där var jag ganska glad att hon inte var så intresserad. 

Jag har varit hemma i drygt 30 min nu och har hunnit med att äta lunch och kolla från mitt fönster när Emelie är duktig och gör uteterassen fin. Hard work work!

Bara om några minuter ska jag åka i väg i min pruttomobil och bege mig till tandläkaren. Aldrig riktigt gillat att gå dit utan ville väl mest det när man var liten för att man fick klister- eller bokmärken. Kanske får ett idag?

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0