Dagis

I dag ska jag faktiskt ta steget in i vuxenlivet och jobba på dagis, eller förskola eller vad man kallar det nu för tiden. Det ska faktiskt bli jätteroligt eftersom jag älskar barn, och dom älskar mig... Eller? Vi ska åka skridskor nu på förmiddagen och jag som inte stått på skridskor någon gång i år lär vara lite ranglig om man jämför med barnen som åkt varje dag i tre veckors tid. Får se om jag är till något bra föredöme. 

Efter min långa dag, 9-16 ska jag åka hem och leka med Figone och Jessica. Käka en god middag och ha det mysigt. Sen ska jag träffa Nathalie, om hon kommer hit eller jag till henne är inte bestämt ännu. Dela säng i natt puffen, suugen?

Johanna

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni är utmanade av mig, mästerbloggaren =P



Ps. Ni måste inte göra det om ni inte orkar Ds.

2009-02-20 @ 17:07:03
URL: http://wallewallin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0