Fredag morgon

var det äntligen dags för helg. Eller jag vet inte, det har för min del varit helg hela veckan men nu har alla andra kommit ikapp på den fronten. Gårdagen var mycket trevlig med massa snack och skräckfilmer, men kunde somna tillslut efter lite lugna favoriter på radion.

KOnstigt nog så vaknade jag jättetidigt i morse av att jag inte kunde sova längre. Detta för att jag har en sån sjukt träningsvärk i hela kroppen och då menar jag hela. Så det blev inget mys och ligga och dra mig i sängen ett tag utan det var upp och hoppa och göra lite gröt till frulle. Nu sitter jag i soffan och Johanna kom precis hem från tandläkaren så om ett tag blir det ännu ett gympass denna vecka eller löpning, har inte riktigt bestämt mig för vad än.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0