Haleluljaaah

Att skriva på mitt projektarbete börjar bli alltför tråkigt. Jag kan iallafall mycket om rökning nu som är min individuella del. Samtidigt som jag försöker koncentrera mig på cancerframkallande ämnen sitter jag och pratar med Nathalie som klagar över att hon har mycket skit i skolan. Synd om dig puffen! 
Så nu tänkte jag att hon skulle få något att se fram emot så jag tog fram min almanacka och började räkna hur många dagar det är kvar tills jag tar studenten... Det ser väldigt lovande ut vill jag säga. Endas 34 skoldagar kvar !!! Det är verkligen ingenting och fler lär gå bort om jag åker till Grekland i maj om planerna håller. Så du puffen, håll ut. 

     
Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

PÅ MIN FÖDELSEDAG! kiss

2009-02-19 @ 16:49:03
Postat av: Hagman "puffen"

Jag försöker så gott jag kan.. ;)

2009-02-19 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0