Knorrhanar och ruskprickar

Fullt med tjatter är det överallt nu. Brukar oftast bli så när Jessica och Alexandra stormar huset med Emelie i spetsen. Min dag på dagis gick mycket bra fast jag har kramp i mina fingrar efter att ha målat 52 prinsessor, 37 fjärilar och 4 batmans. Mina skridskor skills satt kvar, fast det blev inte så mycket åkning utan jag fick mest dra 12 ungar på ett rep bakom mig, Riktigt ansträngande! Det mest chockerande som jag upplevde under dagen var att mina små 5-åringar satt å sjöng womanizer hela tiden, eller aa det ända ordet de kunde var womanizer men de satt och nynnade låten. Snippa sa de små liven hela tiden också, ett ord jag lärde mig när jag fyllde 18. En kille ville att jag skulle måla en naken prinsessa med snippa och tuttar så att han fick se lite... Typiskt killar, ska börja i tidig ålder. 

        

Nu väntas det en mysig hemmakväll med Jessica, Alexandra och Emelie. Vi ska äta lammfilé, klyftpotatis, tzatsiki och grekisk sallad. Hur gott som helst! Lilla Nathalie kommer och joniar oss sedan lagom till Lets Dance, men eftersom hon har ett godislöfte kommer hon olyckligt få sitta bredvid och kolla på när vi äter ostbågar, chips och godis. Stackarej!

Nu ska jag ta hand om mina darlings, trevlig kväll!

Johanna


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har utmanat er tvillingar :)

2009-02-20 @ 22:13:39
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0