Kraxigt

Och ja, Backstreet Boys har gjort några ruggigt bra låtar, there you go!



Har för ovanlighetens skull varit i skolan idag, en inte allt för jobbig dag med två lektioner. Ringde min underbara vän Alexandra på vägen hem och hon hade glädjande nyheter, lite sommarplaner som nu har spikats! Kommer att bli galet. Om ni är sugna att haffa denna mansslukerska så finns hon på alexandrafig.blogg.se, ett hett tips faktiskt! 


Jag och Alexandra i vårt älskade tält i Åhus, sommaren 08

När jag kom hem från skolan har jag bara tagit det lugnt och virat in mig i en filt och kollat på tv. Har försökt att bli bättre i halsen under dagen men det har inte gått så bra. Kraxar på ganska bra nu, men hoppas verkligen att det släpper tills morgondagen så jag kan vara med på träningen. Vi lär säkert ha lite matchförberedande träning imorgon inför lördagens match mot Kroppskultur, så vore bra om man var med på den. Vi spelar förövrigt borta i Uddevalla, så där rök hela den lördagen. Men det är ganska skönt för vi kommer hem strax före tio så då finns ju hela kvällen kvar så jag ska inte klaga. 
Jag har känslan av att det blir en grymt trevlig alla hjärtans dag!

Emelie

Kommentarer
Postat av: Alexandra

en riktigt gobit hon till vänster! eller?

2009-02-11 @ 22:31:28
URL: http://alexandrafig.blogg.se/
Postat av: Sofie

ERT tält(?) vems tält var det EGENTLIGEN emelie..

som ni för det andra hade sönder.. jävlig kul att låna ut grejer till er! :O

hihihi

2009-02-16 @ 10:01:12
URL: http://sofiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0