Ny vecka

Två inlägg på raken, ganska otippat! Denna dag började ganska abrupt när det knackade på dörren vid halv tio. Första tanken var jag skulle ignorera knackningarna och ligga kvar i sängen och mysa men det var en jäkla ihärdig knackare som vägrade att ge upp. Så efter 10 knackningar, typ, slängde jag på mig morgonrocken och sprang ner och öppnade dörren och vem står inte där om inte Hille, igen. Även denna gång med ett paket till pappa. Fick lite klagomål på att jag var seg på att öppna dörren men också bara allmän klagan på att det var mycket jobb nu, så ger ett litet extra beröm till dig Hille som jobbar och sliter om dagarna! Well done! Efter den påhälsningen gick jag upp och myste lite mer i sängen med datorn på magen men sen kände jag att det var dags att göra någonting utav denna dag. Så upp och hoppa vid tio och koka gröt och nu sitter jag jag här och skriver en kemilabbrapport samt putsar lite på projektarbetet. Har en hel del kvar på projektet men jag hoppas på att en del blir klart idag. Sen är det träning vid fem och får se vad det blir för träning innan, antingen gym eller löpning..
Emelie

Kommentarer
Postat av: Stalker

Bra surr helt enkelt

2009-02-16 @ 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0