Söndag

Denna dag på veckan som alltid känns lika obra. Känns som att man på söndagar  inte gör något riktigt vettigt utan bara väntar in början på nästa vecka. Men har bara en lektion i morgon så känns inte så tufft att gå och lägga sig i kväll då den lektionen börjar halv två, ganska skönt med sovmorgon!

Matchen idag med Nacka gick käpp rätt åt helvete. Var en av mina sämre matcher och som om inte det var nog så förlorade vi, mot Westermalm. Illa, illa. Men det är smällar man får ta och det är bara att se framåt. Idag har jag varit ganska seg och det kändes att man levde efter matchen, har ju varit sjuk i en vecka så det kändes som man andades genom ett sugrör stundtals under matchen.

I kväll blir det lugna gatan, men får se om jag hittar på något spännande. I morgon måste det dock bli en hel del plugg, en laborationsrapport och projektarbete, inte såå kul faktiskt. 

SÅ, nu har jag skrivit ett inlägg, har fått lite klagomål om att det bara är Johanna som skriver så nu har ni fått en dos av mig! 
Tjingeling
Emelie

Kommentarer
Postat av: wow

finally!

2009-02-15 @ 19:49:01
Postat av: Hemlig beundrare

Jag vet allt vad du hittade på den kvällen, tro mig jag vet.

2009-02-16 @ 01:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0