The hills have eyes

Superobehaglig film visas just nu på TV1000 Plus one. Den handlar om en familj som på något sätt fastnat med sin husvagn i öknen och de får besök av äckliga missbildade människoätare, och då menar jag äckliga. Jag har alltid lyckats missa början på filmen, men det är jag nog glad för. 

Träningen idag gick bra, vi mötte Skurus herrjuniorer och denna gång förlorade vi bara med en boll (32-31) vilket är mycket bra av oss. Jag missade sista skottet och därför förlorade vi, men som tur var var det bara träningsmatch.

Snart kommer Richie hit, fast han har bestämt dejt med Emelie så jag kanske inte får vara med och leka...

Johanna

Kommentarer
Postat av: gabbi

otroligt bra blogg ni skaffat ;):D

2009-02-06 @ 00:23:36
Postat av: Johanna

Taack Gabbi, din är inte heller så pjåkig ;)

2009-02-06 @ 10:19:08
Postat av: jessica

åh spännande,du får säkert vara med på ett hörn

2009-02-06 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0