Hetast i skåne

La precis på luren efter att pratat med min favorit skåning Sanna. Nu har det gått en vecka sedan vi sist sågs och jag saknar henne verkligen! Hon är en sådan vän som man vill ha nära hela tiden, riktigt segt att hon bor längst ner i Sverige. Fick några fler bilder också efter våran myskväll med bad och bastu, så lägger upp lite smakprov här. Håll i er, det gick riktigt hett till...

          

Imorgon är det min sista lediga dag, fast har bara två lektioner på onsdag sen är jag ledig igen torsdag sen är det bara en lektion fredag, och sen helg. Kan inte säga att min vecka är så ansträngande direkt. Nathalie blir alltid bara arg på mig när jag berättar hur mina veckor ser ut för att det är så slappt, så nu ägnar vi en tanke åt henne. 

Mina ben är för tillfället helt körda, blev ett benpass på gymmet med syrran och kan väl säga att det brände riktigt hårt i rumpa och ben. Ska bli skönt att vakna upp imorgon bitti, kommer nog att krävas lyftkran för att få upp mig ur sängen.

Johanna



Kommentarer
Postat av: Snygg-Hagman

Det finns en anledning till det min snygga vän... ;)

2009-02-09 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0