My numero uno!

Måste bara säga att en av mina bästa kompisar, Nathalie Hagman 17 år som spelar i mitt lag har blivit uttagen till A-landslaget i en turnering i Ungern i början av mars. Hon är ju unbelievable den tjejen asså! 17 bast och ska upp och kriga om platsen i A-landslaget - du är verkligen min idol Nathalie! 

Nathalie och jag i somras i European Open

Efter att ha gjort en mumsig lunch åt min syster tidigare idag blev jag hämtad av Richie och vi rullade in mot staden. Där mötte vi upp Patrick och hans vän Alex, kollade lite kläder och avslutade med en fika tillsammans med Figone. Mycket mysigt!
Nu har jag precis ätit en god middag med familjen och Alexandra som åkte hem till Emelie efter staden. Lite quality time är aldrig fel.  

Värt att tillägga är även att Alexandra snodde åt sig en sittplats på bussen idag efter att några dagisbarn gått av. Till en början tyckte hon att det var supervarmt och skönt och tackade barnet som suttit där tidigare, men sedan när det började lukta kiss och hon kände att hon var våt i rumpan var det inte lika kul längre. Ibland är inte livet lätt, eller hur Alexandra?

Johanna


Kommentarer
Postat av: Schnee

aa det är riktigt

2009-02-12 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0