Äntligen helg

var det även dags för mig att presentera mitt skrivande i bloggen. Tanken med denna blogg är att vi två ska kunna skriva lite när vi har lust för att uttrycka oss osv. Imorse var verkligen en sådan tidpunkt när jag bara ville skriva ner hur Emelie var en elak syster. För det första fick jag en dålig start på morgonen när jag behövde sy fast en knapp på min kofta som höll på att lossna, så därför kom jag efter i tidsschemat redan efter frukosten och det blev väldigt stressigt att föna håret. Det blev inte speciellt bättre när jag inte fick låna Emelies leggings, hon blev jättearg på mig och sa med stora bokstäver att jag skulle köpa egna. Men varför ska jag det? Det är ju superbra när man har en tvillingsyster med samma storlek, dubbel garderob säger ju ingen nej till. Detta resulterade i en väldigt tyst promenad till bussen, men som tur var kom Stina och bröt tystnaden mellan oss och efter det var vi kompisar igen. Det är just det som är så bra, efter en liten fight är vi alltid (eller oftast) kompisar igen efter 5 min. 
Nu har jag kommit hem från skolan, en lektion står det på schemat på fredagar. Nu ska jag skriva klart en labbrapport, sedan ska jag gå på helg... en riktigt lång helg!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Hagmiiisch

Grym blogg ni två lyckats fixa! Ni måste ju skriva ett inlägg om hur grym eran helg kommer bli när ni ska hänga med mig!!!!! :D

2009-01-30 @ 13:10:25
Postat av: stalker

Min helg börjar om nått år, byta plats?

2009-01-30 @ 14:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0