In the heat of the night

En hel skolvecka har nu passerat och det var med glädje man slutade sista lektionen för veckan klockan tio i tio. Efter en ganska lugn eftermiddag hemma i la casa var det dags att bege sig till min älskade frisör Emelie för att få en liten uppfräschning av håret. Har det senaste veckorna fått riktigt långt hår igen men nu var det tajm för att ta bort de långa slitna topparna och istället få ett lite fylligare men dock kortare hår. Men det är inte kort kort men lite kortare än vad jag har haft.

Hur som helst så blev det en ruggigt god middag när jag kom hem, en laxsås med massa gott i med färsk tortellini, smarr! 
Nu har jag panik då jag måste packa inför en helhelg nere i Lund. I morgon går tågen 08.24 från centralen ner mot Lund där vi ska möta Lugi kl.15.00, hoppas på en bra match som vi går segrande ur. När resten av laget beger sig hemmåt med tåget ska jag, Johanna och Nathalie stanna kvar hos vår käre vän Sanna. Förhoppningsvis så blir det kalas på lördagen och efter det massa mys med vår favvoskåning ända fram tills på måndag då vi ska åka hem till den stora staden. Nu är då problemet att packa någorlunda smart för en helg med allt möjligt, alltifrån match till partaj till mys i soffan.. Det är som gjort för lite smått panik här på fredagskvällen. Jag börjar dock få ihop det mesta nu men det är fortfarande mycket som ska ner i en alltför liten väska. Blir nog en liten extraväska med allt det där sista nödvändiga, typ necessär, ex antal skor och ett glatt humör, kan det bli mycket bättre?

Om fem minuter börjar Lets dance och sen måste jag även bli klar med en kemilabrapport. Men det är ett senare bekymmer. Nu är det bara fredagsmys som gäller i soffan med Salming!

Emelie



Kommentarer
Postat av: Stalker

mer bilder!

2009-01-30 @ 22:20:03
Postat av: Alexandra

får hålla storstaden i topp utan er i helgen då.. :(

2009-01-31 @ 12:02:07
URL: http://alexandrafig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0