Skog, åkrar och en irriterande Nathalie

Sitter nu på tåget på väg ner till Lund. Imorse var jag tvungen att gå upp innan klockan blivit sju, vilket är väldigt ovanligt för mig eftersom jag är ledig eller så har jag sovmorgon varje dag. Hur som helst hade Nathalie turen att hon fick sittplatsen bredvid mig på tåget, mindre bra för mig dock eftersom hon bara ska leka med mig hela tiden. Men jag får väl offra mig, trots allt så är det lite roligare att kolla på henne än att kolla på alla trädtoppar som svischar förbi.

Idag står det match mot Lugi på schemat kl 15:00. Det ska bli riktigt kul att spela i arenan med förhoppningsvis en bra publik. Sanna är ju ialafall där och hejar (på oss tror jag).. Så hon får vara vår cheerleader. Efter matchen ska vi åka till casa a la Forsberg och äta tacos med hela familjen, mums!

Nu måste jag bege mig tillbaka till lekandet med Nathalie, hon kan bli lite tjurig annars...

Johanna

Kommentarer
Postat av: AC

Hej twinsen =) Fin blogg ni har...vem har gjort den fina headern o ja hela bloggens utseende? fin var det iaf...vi ses på måndag..kramar

2009-02-01 @ 10:56:49
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej AC, det är väl Emelie som mest har gjort den med lite hjälp från bror med headern. Ses ikväll :)

2009-02-04 @ 10:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0