Bajjamaja

Det blev inte en sån jobbig dag i skolan som jag hade ställt in mig på. Började tio över tio med kemi till tjugo över elva. Sedan lunchrast till kl 13 då vi gick och hämtade våra studentmössor. Aoutch vad snygga, längtar verkligen till studenten och det är väl drygt 30 skoldagar kvar nu bara. Efter det hade vi en forskningsföreläsning i lite mer än en timma så denna dag som ska vara min längsta avslutades 14:15 och då rullade bilen till gymmet. Körde bara lite rehab eftersom min kropp var lite trött så rullade mest på en pilatusboll och lekte lite. 

Snart ska jag åka iväg till träningen, egentligen var det Emelies tur att skriva på bloggen med order från mig men hon sa att hon inte hann för hon skulle bajsa. Kommer säkert få skit för det här senare men det får kosta vad det kostar. 

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0