Brumma

Sista dagen på sportlovet. Jag har inte pluggat så mycket som jag tänkt mig, inte hunnit med det och det är för mig väldigt konstigt eftersom jag inte gjort så mycket under veckans gång. Som tur är så har jag en ganska slapp vecka framför mig så hoppas att jag kan hinna med lite då. 

Igår var det fest hos systrarna Karlsson i kungsängen. Blev nästan en miniroadtrip eftersom vi satt i bilen säkert i 2 timmar igår. Vi var iallafall tvungna att köpa resegodis så vi skulle kunna klara av resan hem därifrån. Festen blev jättelyckad. Tacos till middag och till efterrätt blev det kladdkaka och en strippandes Fredric istället för kaffet. Ulrika var hela tiden på hugget med att kontra med pinsamma historier om Ella, lyckades få några riktigt bra men tyvärr vann hon inte tävlingen utan Fredric kammade hem storvinsten. Bara för att han tog av sig lite kläder... Lättlurade människor. 

                 
       

Det var iallafall en utav oss som var sjuuukt sugen. "JAG VILL HÅNGLA" skrek den personen hela tiden. Jag erbjöd mig och då blev jag nästan uppäten så jag drog mig tillbaka direkt. Behövde nästan sätta koppel på människan men det blev bättre till slutet av kvällen. Puffen "Landslagsstjärnan" Nathalie skulle ju ta det lilla lugna, men frågan är hur det gick med det egentligen. Suugen? Efter några timmar i Brumma så rullade bilen in mot staden igen, sture saknade oss. Jag, Emelie och Alexandra mötte upp bror med vänner samt Patrick, Alex och Erik på Sogni. Därefter drog vi vidare till en bar, men antalet av oss hade minskat ganska kraftigt. Roliga människor att kolla på var det verkligen, särskilt när Patrick och Alex gick lös på dansgolvet bland alla damer. 



Kvällen slutade med en taxi hem tillsammans med Richie. Han var en ganska hungrig och sleten grabb så det blev ett stopp på donken denna kväll också. Sov mycket gott inatt fast blev väckt halv elva av mina syskon. Inte bra. Ska snart hoppa in i duschen och sedan heja på Nacka när de lirar match. Mycket viktig match.

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0