Eftergädda i skuru

Hej hej !
Jag sitter här nu i soffan hemma hos familjen westberg och tänker på musik. När jag tänker på musik tänker jag på låten purple rain. Varför gör jag det? Jo för på denna eftergädda har vi micha i sällskapet och han har idag lila byxor på sig, därför sjunger jag purple rain. Nattens funderingar är hur man bloggar för michas skull, hasse är stekare och micha försöker men lyckas inte komma upp i hasses standard. Jag kan aldrig sluta tänka på lady finger när höögen sätter på tv1000 och hårdporr. De där jävla fingret kommer vi aldrig undan FAN RICKARD!

När man ligger i en vattensäng och får ett lady finger kastat över sig med vibratorn på då kan man hålla sig för garv. Att blogga är underbart när blogget bloggar för blogget blogg skull. 

ALLA VILL HA MIG ! 

STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM STIM

/Acke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0