EM-kval 7-12 april

Nu kom mailet som man väntat lite på den här veckan. Truppen till EM-kvalet i Linköping har tagits ut och både jag och syrran blev uttagna. Riktigt sköj! Dagen efter vår födelsedag åker vi till Linköping för att träna några dagar för att sedan på helgen möte Kroatien och Portugal i två landskamper. Bara vinnaren av gruppen går vidare till EM som ska liras i Augusti nångång i sommar. Från Skuru var vi fem stycken tjejer som blev uttagna, och det var jag, Emelie, Ulrika, Anna och Nathalie. Nathalie gjorde för övrigt mål i gårdagens match när A-landslaget mötte Slovenien. Så duktig så!




Det ända negativa över truppen vara att min Johanna inte kom med, vet jag inte vem jag ska vara barnslig med nu... Som tur är ses vi nästa helg då vi spelar finalsteget i Junior SM i lund, då blir åka av!

Johanna

Kommentarer
Postat av: ryssen

spåra i lund!

2009-03-06 @ 18:51:26
Postat av: jugoslaven

bra jävla surr

2009-03-07 @ 00:39:35
Postat av: Anonym

DEN HÄR BRUDEN ÄR FÖR DJURPLÅGERI!! Läs inlägget.



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/pals-so-what.html#comment*

2009-03-07 @ 00:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback