Fokus

Träningen igår gick bra, trots att Anna sprang runt och nynnade SM Guld, SM Guld, SM Guld.. Haha, lite svårt att hålla fokus då när tankarna vandrade tillbaka till söndagens glädje, men det gick bra och jag tror inte att de andra stördes så mycket.
En annan rolig sak var att det Igår på eftermiddagen ringde det en reporter från Nacka Värmdö Posten som ville intervjua mig. En riktigt trevlig prick den där Anders och han pratade på och frågade massa saker om helgen och allt möjligt kring laget å A-laget och spelare osv. Fick ett mail ganska snabbt därefter där det stod att artikeln låg uppe på förstasidan på nvp. Ganska snabbt jobbat må jag säga! http://www.nvp.se/Sport/Vild-gladje-nar-Skuru-vann-JSM/ Där är länken till artikeln om någon är lite sugen på läsning..

Nu till dagen. Var ju ledig igår, så idag är det första skoldagen på ett tag och denna består av en lektion som börjar 10.00, drama. Ska bli ganska roligt men det som är mindre kul är att jag ska stanna kvar i skolan hela eftermiddagen ända fram till träningen som början 17 för att plugga bioteknik. Jag har bestämt mig för att bura in mig i biblioteket tillsammans med Johanna för att få någonting gjort. Om jag skulle åka hem skulle det bara bli så att jag satt inne på datorn och gjorde lite onytta och sen bara bli rastlös och leta i alla skåpen efter något smarrigt, funkar inte! Så därför blir det en lång pluggdag idag, Bioteknik faktiskt. Ruggigt spännande grejer! Eller?

Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0