Förlust

Ja det blev ingen segerdans för Leksand i kväll. De förlorade mot AIK med övertygande 5-1, riktigt segt. Målvaktstabben va ju ganska grov samt riktigt klantigt att domarna, och hela laget missade att det blev ett mål för Leksand. Jobbigt när man skjuter för hårt... Det var iallafall kul att träffa syskonen Nyberg samt Sanna igen, riktigt fint är det nu i deras stuga. 

Idag efter provet gick jag och Emelie till forum och därifrån kom jag med ett par nya jeansshorts. Mycket snygga! Efter det satte vi oss och kollade lite matcher i omklädningsrummet och när det blev för tråkigt slutade det hela i vattenkrig och fight på handbollsplanen. Det var ju trots allt lite på skoj, men finns nästan alltid något allvarligt med i leken ändå.

Nu håller mina ögon på att somna... Imorgon ska jag träffa Mikaela för att skriva lite på projektarbetet sedan möte med Mitt i Nacka som ska göra ett reportage om mig och Emelie inför vårt kommande slutspel. Roligt. 

Good night, sleep tight. Don't let the bed bugs bite!
Johanna



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej, måste säga att toppen som emelie har på bilden längst till höger på headen är sjukt fin. undrar var den är köpt ? :)

2009-03-18 @ 23:22:07
Postat av: Emelie

Det är en kjol och en top som jag har mixat ihop, kjolen är från Vila.

Vem undrar? :)

2009-03-19 @ 13:19:49
URL: http://nittinollfyranollsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0