Fredag

Och så var det fredag igen. Superskönt. Skolan börjar om 35 min men slutar redan kl 09:50 så det är inte en sådan ansträngande dag. Det som suger litegrann är att ämnet är kemi, inte mitt favoritämne på senare dagar. Efter den lektionen ska jag, Emelie och Mikaela finputsa på vårt projektarbete. Vi trodde att det var inlämning idag och är därför i stort sätt klara men det är tydligen nästa vecka så vi kan faktiskt dega lite på det. Får se hur pigg Mikaela är idag, om hon ens tar sig till skolan överhuvudtaget då hon kom hem 04:30 igår eftersom hon var på en studentskiva. 

Efter projektplugget ska jag och Emelie åka in till stan för att kika lite kläder och äta lunch för att sedan åka ut till Bosön för ett träningspass vid 15:30 och sedan middag och möte inför slutspelet med laget. Vi tränar ju aldrig på fredagar så detta kommer kännas oerhört konstigt. 


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0