Ge mig sommar!

Är så sjukt sugen på värmen. Att bara få ligga å schteka i solen på altanen och sen springa ner och ta sig ett dopp i Skurusundet. Hur skönt är inte det på en skala? Göra en liten picknik och tillsammans me Jessica som aldrig säger nej i sånna sammanhang åka till någon sjö och bara mysa. Längtar verkligen till sommaren och är så sjukt avundsjuk på mina föräldrar som ska åka till Mexico i drygt 2,5 veckor dagen efter min och Emelies födelsedag. Vissa har det bra, men jag ska inte klaga för ska till Grekland i mitten av Maj och få lite färg till studenten. Underbart!

            

Lite bilder från förra succésommaren. Riktigt gött. 

Nu sitter jag och tröstmyser med Salming i soffan efter att ha suttit och småskrattat åt min pappa som för tredje försöket fick in sina linser i ögat. Inte riktigt van är han ännu men övning ger färdighet. I morgon ska vi göra ett nytt försök till att träffas och skriva projektarbete. Efter det ska jag träffa Jessica för en fika, mycket mys! Klockan är nu nio och jag hoppas att det visas någe bra på tv, annars blir det ett avsnitt Heroes!

Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0