Halv åtta hos mig

Klockan är halv åtta och jag har precis ätit middag. Blev en god kycklingwook med nudlar, aldrig fel. Träningen idag gick bra och våra förberedelser för matchen mot Skövde i morgon känns mycket bra. Ska bli riktigt kul att ta sig an de nuvarande Svenska mästarna och ge dem en riktigt fight. Kom till Nacka bollhall i morgon klockan 19:00 för en toppenmatch, förhoppningsvis. 

Idag har det varit en väldigt lugn dag som började med att jag satt o slappade framför tvn till kl elva, sen bytte jag om från min sovoutfit till lite mer respektabla kläder. Åkte sedan till skolan för att skriva på vårt manus och avslutade med en kemilabb, usch. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det till att skriva lite på projektet ikväll, inlämning på fredag och vill helst inte sitta i sista minuten och panikskriva. Slutar aldrig bra då. 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0