HELG!

Woho. Då var denna skolvecka slut. Den var inte så värst ansträngande, tre lektioner på två dagar så jag ska verkligen inte klaga. Känns som om veckorna bara svischar förbi och att det ständigt är helg. Hur skönt som helst ju!
Efter lektionen som slutade strax innan tio gick jag, Mikaela och Emelie till forum för att ta en fika. Vi satt och snackade skit ett tag och gick sedan och kollade lite kläder och skor. Oj vad jag längtar till våren och sommaren, finns så mycket snygga kläder man bara vill ha!

Nu ska jag faktiskt sätta mig och plugga. Försöka iallafall, ganska svårt att sätta sig med skolböckerna en fredag men jag ska göra mitt bästa. 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0