Kvälla

Heja Sverige! Har precis kollat klart på herrarnas match mot Montenegro, stark insats. Idag har jag bara tagit det lugnt. Vaknade vid halv elva och hade då några konstiga sms på telefenon av mina darlings, dom verkar haft det kalas igår iallafall. Åkte en snabbis till Sickla för att kolla in de nya affärerna och det var väl bra, men gillar forum bättre. Efter någon timma där åkte vi för att kolla sista halvleken när Skurus herrlag mötte HK Stockholm eller vad de hette, ganska hektisk match där det blev grönvita segrare och i och med detta slipper de kvala för att stanna kvar i div 2. Grattis. Efter den matchen väntades Nackas match mot Tyresö men såg bara första halvlek för ville hem till Sveriges match. 

Om ett tag ska jag träffa Anderas, inte träffat honom på länge då han varit och glassat i sydarfika ett tag så det ska bli kul. Kolla lite bilder från resan och höra roliga minnen från när de hoppade bungy jump. 

      

Gammal men oerhört snygg bild på mig och Andreas... Eller?

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0