Ladies night

Kom precis in från en promenad med mamma och syster. Väldigt skönt när man känner att man bara suttit stilla och ätit en massa idag, så nu kan jag med gott samvete äta mer. Jag hade turen att få önska dessert, så mamma ska få göra en kanelkolasås som är så gudomligt god och till den äta glass. Mycket bra uppladdning inför bortamötet mot Heid i morgon. Tåget går 08:10 till Göteborg och vi är hemma igen strax innan 20 på kvällen, perfekt så att man får en kväll hemma också. Förra gången vi mötte Heid slutade vi med flaggan i topp. Hoppas verkligen att vi gör det denna gång också, känns som om vi är bättre och mer laddade för att ta de sista poängen i serien och få sluta 2a. 



Mysfaktorn är på hundra och nu ska jag ner och kurra ner mig i soffan tillsammans med mamma. En mysig hemmakväll kan man inte få nog av.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0