Ny vecka

God morgon! Väldigt skönt att sova i sin egna säng i natt eftersom vi i stort sätt varit borta hela helgen, trots att vi sov hemma i fredags. Helgen har varit väldigt rolig och jag har till och med lyckats öppna dörren på tåget när en oskyldig typ 15-åring satt och gjorde sina behov på toaletten. Väldig pinsam situation blev det då och vi båda sa OJ och när jag skulle stänga dörren svängde tåget lite så dörren följde linksom med mig i motsatt håll och hon satt och drog i handtaget därinne. Men det är sånt som händer om hon inte kommer ihåg att låsa dörren, så inte mitt fel. 

Matchen igår var nästan felfri från vår sida. Så himla härligt att sätta dit Eslöv på hemmaplan, väldigt längesen vi vann över dem hemma. Slutresultatet blev 39-30 och det stod 22-14 i halvlek, en riktig målfest blev det! Känns skönt att vi vann första kvarten och förhoppningsvis slipper vi den avgörande i helgen om vi vinner på onsdag. Vi fick även ledigt från träningen idag vilket känns underbart! Ska till skolan kl 12 sen hem och ta en promenad i det fina vårvädret. Idag är det bara en vecka kvar tills jag och syrran fyller år, wihoo!

Ha en bra dag!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0