Packning

Nu är jag i full gång med att packa allting inför helgen. Började med en väska men insåg ganska fort att det inte skulle gå så nu har jag med mig två stycken väskor, båda relativt fulla.. Hoppas att jag har fått med mig allting som är viktigt, men bara skorna är med så klarar jag mig i helgen.

Bussen går 06.00 i morgon från Bollhallen och då börjar resan ner mot Lund och även snöstormen (!?). De två första timmarna, minst, ska ägnas åt att sova och sen blir det ett stopp för frulle, därefter är det  full fart ner mot skånelandet där vi ska käka lunch någonstans. Är verkligen så sjukt taggad! Har sett fram emot den här helgen ett bra tag nu och nu är det äntligen här. Ska bli GALET roligt!! Idag på träningen kände man verkligen att det är i morgon vi ska åka, det är nära nu. 

För alla handbollsintresserade så kan man kolla på några av våra matcher 
på webben. http://www.viaeuropa.se/page/handboll/ 

Kommer ha med mig datorn ner så jag kommer förhoppningsvis ha tid att skriva lite om hur det går för oss, har trådlöst i hallen och på hotellet så det finns goda möjligheter. Måste bara passa på att säga att hotellet som vi bor på, Scandic Star har en sån sjukt god frukostbuffé!! Det är liksom halva nöjet med hotell. Jessica, du vet vad jag pratar om!



Nu ska jag packa ihop det sista och köra en koll så att allting är med. Sen blir det att gå och lägga sig tror jag, som sagt tidig uppgång i morgon... En annan sak som jag ser fram emot i morgon är den andra frukosten, då ska jag göra en ny smoothie. Köpte en bok idag med massvis med recept på goda fruktdrinkar och smoothies. Så i morgon blir det en smoothie med mango, banan, annanasjuice och yoghurt, smarrigt!

Emelie


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

hejja skuru!! =)

2009-03-13 @ 08:08:21
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0