Plugg

Sitter nu i Forums bibliotek och försöker plugga bioteknik. Har faktiskt läst igenom det jag ska och ska nu också försöka bli klar med de två labbarna som ska vara inne imorgon. Känner mig inte motiverad alls att lära in mig allting men det måste gå på något sätt, är ett ganska stort prov så vore bra med bra poäng på det.

Men har suttit här ett tag nu och jag har minnet av aett bibliotek som en lugn och tyst plats. Men vad har hänt med det? Gamla pensionärer som står och pratar minnen högt, en bäbis som skriker, några muppar som sitter och diskuterar massa på engelska och ett flertal skolklasser som springer runt och härjar. Har lite svårt att hålla blicken på datorn och böckerna om jag säger så..

Jag skulle lagt upp en otroligt intressant bild på mig men blogg.se vill inte riktigt samarbeta med mig!
Just nu sitter Johanna mitt emot mig och tar kort på sig själv med mina hörlurar, hon tror att hon är en riktigt cool tjej, mohaha.

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0