Plugg...

Sitter nu med datan framför mig och ex antal skolböcker till sällskap runt mig. Denna dag har jag verkligen tänkt att ta tag i de plugg som inte blev av under sportlovet, känns så jobbigt när högen bara byggs på hela tiden. Jag är ganska dålig på att fokusera när det finns så mycket annat att göra här hemma, så började med att städa lite, sen skriva klart inbjudningarna till skivan så måste iväg och köpa frimärken innan kl 16 då brevlådorna töms. Fick även ett samtal förut från en Terese som jobbar för nått filmbolag som ja inte kommer ihåg vad de heter och frågade om jag ville vara med och spela in en vinjett som ska rulla för TV4 Sport med inspelning på tisdag nästa vecka. Jag ska då agera handbollsspelare, "insmord" i olja så att jag ser riktigt ansträngd ut. Kan bli intressant. 

Nej tillbaka till pluggandet nu. Ska skriva en labbrapport om bränsleceller, mindre underhållande faktiskt!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0