Skön dag

God morgon! När jag drog upp rullgardinen denna morgon var det otroligt härligt väder ute och jag kände doften av nybakat bröd, mamma är en klippa i köket! Solen skiner, det är klarblå himmel och spegelblankt vatten. Nu känner man att våren äntligen är på väg och jag hoppas verkligen att det inte kommer någon mer snö. 



Nu på morgonen har jag sysselsatt mig med att analysera våra kvartsfinal motståndare Eslöv. Jag har kollat på tre olika matcher när de spelar och börjar få koll på de olika spelarna. I kväll på träningen blir det "förhör" av deras spel så ska vi börja tagga inför matchen på Söndag nere i Skåne. Idag ska jag ta mig in till stan för att kolla lite kläder samt försöka hitta någon födelsedagspresent till Emelie, riktigt svårt. Förslag? Någon?

Johanna

Kommentarer
Postat av: Danne

En handboll kanske?

2009-03-26 @ 19:48:45
URL: http://danielweiland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0