Snäll syster

Nu har jag mumsat i mig en smaskig fruktsallad som Emelie fixat till mig, ibland kan hon vara riktigt bra! Kvällen har varit riktigt slapp, men skönt. Kollade först på Guif-Lugi och sedan har jag bara legat och slappat i soffan och zappat mellan de olika kanalerna. Efter träningen idag pratade jag med min gamla tränare om ett jobb som han erbjudit. Ska på anställningsintervju på torsdag och förhoppningsvis får jag jobbet och kan jobba lite nu när skolan fortfarande är igång eftersom jag inte har alltför mycket att göra och sedan även fortsätta i sommar och i höst. Riktigt nice. 

Under min köriga kväll hann jag med att fixa Sebbes frill och måla hans näsa innan han skulle springa iväg till mina tjejkompisar som ska på en annan studentskiva ikväll, tema circus. Lite tråkigt på ett sätt att vårt slutspel ligger mitt under skivperioden för missar sånna sjukt kuliga fester. Men det kostar att ligga på topp!



I morgon ska Jessica gör oss sällskap i solen på balkongen. Sitta med lite filtar, göra en god lunch och bara njuta av vårsolen. Superskönt. Efter den uppladdningen är det restaurangbesök med laget och sedan match mot Eslöv. 
God natt!

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0