Snö?

Kändes lite konstigt att vakna upp till ett helt snötäckt Skuru. Vad händer där egentligen? Igår när man gick och la sig var det i princip snöfritt på gatan och nu när man steg upp i morse var hela marken vit, knasigt. 

Idag kommer jag att få plugga större delen av dagen efter min visit till skolan. Jag förstår inte hur Kemin kan vara så knepig, men det är den, sjukt mycket som måste läras in till provet imorgon, men det ska gå, det måste det. Det roliga som kommer hända idag är att jag ska till Sportsgear och hämta ut våra SM tröjor som jag har lämnat in på tryck där, eller rättare sagt Niklas har.. Men hoppas på att de är supersnygga och ett extra tack till Nicke som har hjälpt mig med detta. Vad vi har låtit tryckas på de får bli en överraskning till helgen, dee e najs. 

Nu bär det snart av till skolan, drama står på schemat och det kanske inte är så jätteansträngande, men ändå, skola som skola.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0