Telegraf

Kom precis hem efter en visit i skolan. Skrivit lite manus på dramat och sedan satt jag Emelie och Mikaela och skrev i stort sätt det sista på projektarbetet. Mycket skönt! Jag tror nog att jag ska sälja vårt manus till nån sån där pys som fixar med pjäser. En modernisering av Lejonkungen kan nog bli en grym hit!

Igår innan jag skulle gå och lägga mig kollade jag två avsnitt av Heroes, jag har verkligen kommit in i ett stim där. Kan inte sluta kolla, är inne på säsong 4a nu och det blir bara bättre och bättre. Idag har även ett Gossip Girl avsnitt kommit ut, ska nog se det när jag kommer hem från matchen i kväll... Under dagens gång har jag fått många kommentarer om en bild på mig och syrran som de tog förra veckan då vi blev intervjuade av tidningen Mitt i Nacka. De flesta säger att vi ser väldigt kaxiga ut, men har inte sett den själv ännu så får avgöra det senare. Bilden kanske kommer upp sen om vi inte ser alltför vanskapta ut. 

För tillfället sitter jag och laddar upp för en förhoppningsvis gudomlig middag på restaurangen Telegraf där vi käkar innan våra hemmamatcher. Maten där är verkligen supergod och desserten lika så, mums! Ska nog passa på att ta en powernap också innan vi åker iväg, lyssna på lite go musik och krypa ner under täcket med Salming. Mys!

Om det är någon som känner sig lite nere och behöver ett redigt skratt tänkte jag nu bjuda på ganska charmiga bilder. Känner själv att jag är mogen för att garva lite så håll i er... Man kan göra ganska roliga saker på min dator. 

              

      

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

säsong fyra har ju inte ens spelats in

2009-03-24 @ 15:26:21
Postat av: Anonym

hahah vackert vackert!!

2009-03-25 @ 19:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0