Torsdagsmys

Har precis kollat på halv åtta hos mig på tv 4, vilken liten bitch hon va som bara gav 4 poäng för att hon själv ville vinna. Ska väl om ett tag hoppa in i duschen, inte orkat göra det än efter träningen som slutade halv sju... Jag vet, lite snuskigt. Idag har jag faktiskt varit ganska duktig och pluggat lite, inte så mycket som jag tänkt mig men lite är bättre än ingenting. Åkte iväg strax innan lunch och köpte frimärken för att kunna posta alla middagsinbjudningar till skivan. Jag och Emelie satt i bilen och funderade lite över vilken sida frimärken skulle sättas på. Jag testade på höger över adressen men det såg så konstigt ut, så slutade med att vi tryckte dit dom på vänster sida på 40 st kuvert. Såklart visade det sig när vi kom hem att det var på fel sida, så hoppas verkligen att de kommer fram ändå!!! Fick panik ett tag när jag insåg vårt misstag. 

Ikväll ska jag och bror ha filmkväll. Emelie ska på bio så jag och brysh ska kolla film eller något, blir säkert bra! 



Johanna

Kommentarer
Postat av: Miki

hahaahah genier...har ni aldrig fått post stackare..?! :(

2009-03-05 @ 23:31:46
Postat av: Emelie

Det var johanna, okej. jag är helt oskyldig

2009-03-06 @ 07:11:07
URL: http://nittinollfyranollsex.blogg.se/
Postat av: alina

jättefin bild :)<3

2009-03-06 @ 19:01:51
URL: http://elekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0