Fredag

Igår var jag och broder min och stöttade våra favorittwins Patrik och Jesper på isen i björknäs ishall. Vi var där en halvtimme för tidigt så det blev till att ut och gå en promenad i vackra Björknäs, eller vackra och vackra, det var bäcksvart och kallt så vet inte hur höga poäng det blev.. En rolig match att kolla på där Saltis vann med 6-4 (tror jag att det blev tillslut) och där de båda hann göra var sitt mål, BRA jobbat! Fast en bit in i andra tyckte Patrik att han hade spelat klart och ville hellre hänga med oss coola uppe på läktaren så då fixade han matchstraff, hörde jag bensax? Men detta är ju helt förståeligt med tanke på vilka som hägrade uppe läktaren.



Patrik in action men hittade ingen hockeybild på Jesper så det fick bli en annan vintersportsbild!

Får se vad som händer under dagen men tanken är väl att vi ska plugga med Mikaela sen leka med Jessica en stund. Nu ska jag se till att jag hitta lite kläder för dagen! 

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0