V.11

Ny vecka och nya möjligheter, är det inte så man brukar säga?

Denna måndag har hittils ägnats åt att plugga. Gick upp halv nio för att göra frukost och sen dess har jag suttit med kemiböckerna samt bioteknikböckerna till och från, kanske inte det roligaste att sysselsätta sig med. Det som ligger bakom detta plugg är att två biotekniklabbrapporter ska in nu på onsdag sen är det också ett kemiprov samma dag.

Vid ett ska jag bege mig till skolan för en kemilabb, sen efter det är det en snabbis till gymmet och köra ett explosivt pass. Därefter hem och plugga ännu mer för att sedan vid halv sju träna handboll. Denna vecka är inte som alla andra veckor utan det är SM vecka. Ska därför med mina andra lagkamrater som är födda 90 och 91 träna med juniorerna några dagar för att tagga till inför helgen, vi åker nämligen ner till Lund på fredag för att spela steg 5 i Junior SM. Det är finalsteget i SM så på söndag kväll kommer årets svenska mästare ha korats i damjuniorklassen. Ska bli ruggigt kul!!

Nej nu får jag återgå till, alkaner, alkener, alkyler, alkoholer, karboxylsyror, bensofenon och mycket, mycket annat. MYSIGT! Eller?

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0