Guldfest

Oj oj OJ vilken bra kväll det var igår. Hela dagen i globen var riktigt trevlig och kvällen likaså. Efter slutsignalen i herrarnas final fick vi springa till hotellet och börja fixa till oss för kvällen och förfestade lite samtidigt. Jag och Nathalie skulle till banketten och de andra ut men vi alla gjorde oss i ordning på rummet. Efter ett tag rullade jag och Nathalie in på banketten och då fortsatte festen med de glada finallagen. Nathalie gick upp på scen och tog emot sitt pris som hon inte orkade bära och jag satt glatt och hejade på i publiken. Efter några timmar i globens lokaler rörde vi oss vidare till Café Opera, eller där splittrades allihopa och jag gick typ ensam dit för Richie som gjorde mig sällskap vek av på andra vägar och jag fick fortsätta festen med Guif vilket var oerhört skoj! Benne från Göteborg kom även och gjorde kvällen mycket roligare och vi åkte tillsammans sedan till hotellet igen och hade efterfest på kometens rum. Det blev inte många timmars sömn inatt när vi la oss säkert halv sju och när man väl somnat kom en galen alingsåsare in på rummet. Mys!

Idag har jag tillbringat många timmar i min säng eller nån annan mjuk sak, jag mår inte superbra om man säger så. Ska nog sova snart, sjukt trött och imorgon ska jag jobba...

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0