Money monday!

Eller? Är det de? Snart orkar jag inte mer... Måste bara ta mig till mods och säga att jobbet inte är något för mig... Blir så himla stressad när folk är beroende av vad jag själv gör och det gör bara att jag mår dåligt. Någon vecka till... Kanske. 

Jag jobbade iallafall imorse och sedan åkte jag direkt till skolan för att ha en kemilektion och när den var slut blev jag hämtad av mamma och åkte och handlade lite mat. Sen har jag och Emelie varit ute på en mysig promenix i Erstavik och efter det pluggade jag faktiskt lite. Kors i taket! Men jag orkar inte mer nu utan får ta tag i det imorgon istället. 
Imorgon kväll är det även dax för Alexandras studentskiva och temat är black and white, ingen aning om vad jag ska vara... Förslag?

Johanna

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kör på din fina Cruella outfit du hade på en annan skiva, den är ju black and white och vara jävligt cool måste jag få tillägga! =)



Har även en fråga åt er. Hur motiverar man säg till att nöta handboll när säsongen är slut? är det inte roligare då att träna andra grejer som man kanske inte kan träna under säsong?

2009-05-04 @ 21:36:26
Postat av: Johanna

hejsan Kajsa. Känns lite tråkigt att ha samma outfit på två skivor, men jag ska nog hitta något men tack för tipset :)



Det är ganska svårt att hitta motivationen men nu har vi fått ny fystränare och allt känns så bra och då blir man motiverad för att träna. Sen har vi ganska mycke landslagsevenemang i sommar och då vill man ju träna på för att hitta formen. Men visst skulle det vara skönt att inte göra något alls :D

2009-05-05 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0