Flitiga jag!

Jag känner mig faktiskt riktigt duktig idag. Efter att jag kommit hem från jobbet och käkat lunch så tog jag fram kemiböckerna och pluggade i hela två timmar. Gjorde en sammanfattning på de två kapitlen som vi ska ha prov på på onsdag och har nu gått igenom dem och det känns inte helt hopplöst faktiskt. Efter träningen ikväll ska jag läsa lite ytterligare och göra lite uppgifter så det känns som om jag är på banan iaf. 

Ska om några minuter åka iväg till träningen och kasta lite boll, näst sista passet innan uppehållet. Mycket välbehövligt. Efter tisdag har vi tre veckors uppehåll från träning, eller ska träna veckan ut med individuella pass men efter de är det 3 veckors ledigt. Hur skönt som helst. Och denna vecka händer det en massa skoj men kommer bara på en sak nu faktiskt och det är mösspåtagning på torsdag och då blir det riktigt mycket fest! Och imorgon är det bara 2 veckor kvar till skivan den 13e maj, sugen på att köpa eftersläppsbiljetter ta kontakt med mig då.



Nej nu ska jag byta om, simma lugnt!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0