Milow

Wow nu har jag hittat min andra hälft, eller Jessica fann den åt mig i lördags när vi lyssnade på Technology med Milow och nu har jag suttit större delen av kvällen och lyssnat på andra låtar av honom på Spotify! Riktigt mysiga låtar och man kan drömma sig bort en stund, har redan funnit många favoriter bland hans hav med låtar. 

Efter träningen idag åkte ja hem och pluggade lite till, sen blev jag för rastlös och stack ut och sprang i 30 min i den härliga kvällen som var. Mina ben känns otroligt lätta och då är det verkligen kul att springa så får passa på nu när min kropp vill, sen blir det värre. Nyduschad som jag är ska jag krypa ner i sängen nu och lyssna på lite mer av Milow som vaggningsmusik. Gick faktiskt upp 05:40 imorse så är lite trött så kan lägga mig med gott samvete. 

Sussa så sött!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0