Påskdagen

Nu har jag hunnit vara hemma ett tag och känner att kroppen inte riktigt är helt hundra, men det är smällar man får ta när man vinner ett EM-kval, härligt! Denna kväll blir till att dega och sedan gå och lägga sig i min säng som har stått tomm nu i ett antal dagar, har saknat min älskling. Till middag blev det påskägg och en knäckemacka, jag vet, jättebra återhämtningsmat men.. Imorgon blir det bättre mat, då blir det påskmiddag a la Westbergsbarnen. Slå den om ni kan!

Nu sitter vi tre och kolla film. Eller jag och Jihanna är inte så insatta utan det är mer Sebastian som försöker få oss att kolla på filmen för att vi ska bli rädda. Och det känner inte jag för idag, för jag bill kunna sova ikväll. Men till och från kikar jag lite och då är det ganska omysigt.. För alla som undrar så heter filmen, 30 days of night.

Imorgon är det ledigt! Narre!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0