Rastlös

Jag har det jättetråkigt. Det är segt att vara ledig när man inte hittar på något roligt att göra. Jag vaknade tjugo i tio idag och har sen dess varit ute och tagit en powerwalk på nästan en timma, sedan gjort lunch i form av mannagrynsgröt och sen kollat på tråkiga program på teven. Nu har även molnen börjat komma på himlen, men det är ändå för kallt för att sitta ute och njuta av solen så det gör inget. Jag tror nog faktiskt att jag ska chocka mig själv lite med att plugga kemi. Har inte pluggat på hur lång tid som helst nu och känner att det är dags då vi snart har kemi- samt riksprov. Om jag får för mycket tid över tror jag att jag tar en tur förbi gymmet och lyfter lite skrot ett tag innan träningen. Får se hur det blir. 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0