Schteeek

Dålig uppdatering på bloggen idag men det är bara för att jag varit fullt upptagen med att inte göra någonting. Hur skönt som helst. Imorse var jag och hjälpte mamma med storhandlingen inför släktkalaset imorgon för mig och syskonen och sedan kom jag hem och lade mig i solstolen och bara njöt. Vid tolv-tiden kom kära Jessica förbi och vi solade ännu mer och gjorde en god smoothie. Idag har det verkligen kännts som sommar och det har varit helt underbart. Richie kom även förbi efter lunchen och berättade om sin USA tripp och gjorde oss avundsjuka. Han och Jessica åkte precis men Jessica kommer tillbaka om nån timma igen då vi ska grilla och mysa med några andra vänner. Kanske blir utgång efter men det får kvällen avgöra. 



Jessica flörtar med Salming

Under tiden som jag byter om nu kollar jag på Sävehof-Eslöv som spelar semifinal i slutspelet där Nathalie var med i paus eftersom hon blivit uttagen till årets komet. Vilken tjej va!? Hur grym är hon inte? GRATTIS!

Nu ska jag fortsätta fixa mig och sedan börja göra middagen... Blir även premiär för att sitta ute ikväll men det kommer nog behövas lite filtar men vi ska nog kunna hålla oss varma. 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0