Spakväll

Har precis sagt hejdå till Figone som skulle hem och äta nu. Efter shoppingrundan i Sickla mötte jag upp Alexandra utanför hennes barnvaktsbarns dagis som även är mina grannar så följde jag dem till lekparken på en liten promenad. Elias och Jakob fick leka av sig lite med gungor och klätterställningar, men även jag och Figone som gungade hej vilt. Det var en mysig promenad men blev galet tungt när vi skulle upp med barnvagnen för en superlång trappa... Tur att vi var två!



Nu ska jag och syskonen ut och ta en härlig powerwalk i det fina vädret och sedan ska vi ha en liten spakväll. Sitta i fotbad, måla naglarna, vaxa ben och gud vet vad. Riktigt mys ska det bli!

Johanna



Kommentarer
Postat av: steffe

hoppas att ni hittar lite manligare saker att göra för Sebbe!

2009-04-29 @ 20:35:29
Postat av: Johanna

Tjänna steffe, han fick inte vara med på den biten. Tur de kanske...

2009-04-29 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0