Tisdag

Hej hallå. Idag ahr det varit en skön dag. Blev lite besviken av vädret bara när jag gick upp imorse då det var lite halvmolnigt och så men det börjar lätta nu så kanske blir lite plugg ute i solen nu. Har lyssnat på ett föredrag om östersjön på morgonen och sen var det drama där vi gick igenom våra scener å sånt med läraren, känns som att vår pjäs kommer bli superduper.

Glömde ju skriva igår att jag var en toppencaddie på golfbanan med sebastian. Vi gick med två äldre män och dessutom hade vi en fyrboll före oss så det kunde ju ha gått snabbare, men var ganska trött när jag kom hem.. 



Broder min på golfbanan

Nej, nu är det dags att bli seriös och börja med kemin igen. Wish med luck.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0