Linköping

Jag har fått äran att dela rum med snyggingen från Irsta; Martina Thörn. Nathalie är otroligt avundsjuk så hon spenderar den mesta tiden bredvid mig och smeker mina ben. Hon gillare! 

      

Vi kom till Linköping vid tiotiden imorse och har sen dess ätit lunch, tränat ett pass och nu ätit middag. Mycket ätande med andra ord. Nu ligger vi på hotelrummet och gottar oss lite. Jag, Martina och Emma fick ett superbra rum eftersom våra sängar har sån där kontroll så man kan ta upp och ner den (se bilden). Emma tyckte nog inte det var lika bra eftersom hon fick extrasängen trots att hon inte är yngst, skulle jag aldrig accepterat! Klockan halv åtta har vi ett till träningspass sen blir det att äta lite kvällsmål i "humlan". Mysiga namn dom har här på hotellet.

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Snart kommer jag ner till er =) Närmare bestämt i morgon....bor ni på typ Oxen?? Hotellet alltså =)

2009-04-08 @ 07:48:45
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Snart kommer jag ner till er =) Närmare bestämt i morgon....bor ni på typ Oxen?? Hotellet alltså =)

2009-04-08 @ 07:48:46
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa, ska bli kul att spöa er ;)

Huum quakity hotell är det iaf, Ekoxen faktiskt inte bra oxen :P

2009-04-08 @ 18:38:26
Postat av: emma

tycker det är lite dålig uppdatering här blink

2009-04-09 @ 08:34:21
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0