Ny vecka

Ja då var det måndag igen. Denna måndag innebär ledigt för mig, väldigt skönt! Förlusten igår glömdes nästan helt bort hemma hos Richie med Patrick och syster yster. Pojkarna hade köpt physalis, popcorn, vindruvor och chips + dipp, en riktigt svullkväll blev det. Även denna gång kunde jag inte glänsa på guitar hero, men jag har lovat mig själv att mitt genombrott kommer snart. 

Ganska tidigt uppgång idag för att vara ledig, men känner att jag måste få lite saker gjort. Hela förra veckan när jag hade tänkt att ägna några timmar åt skolgrejjer gjorde jag för det mesta andra saker så nu ska jag ta tag i det. 

Dax för mig att ta på mig plugglasögonen och aktivera hjärnan, detta kan bli intessant. Eller?



Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0