Tjena biffen står du här och steker

Det blev vinst igår mot Kroppskultur, det gjorde resan lite mer värd. Härligt med två poäng och nu är vi klara för slutspelet, riktigt skönt!

På tågresan hem blev det ultimal taggning och fixning. För vissa tog det lite längre tid än för andra, syftar då på Malin som sminkade sig i säkert en timma, och då var det bara ögonen i en timma men vilket resultat hon fick. Oj oj OJ vilken puma. När vi kom till centralen sprang jag över till Figone och där väntade champagne på mig och två snygga tjejer plus en man, läckert. 

Botten av botten som Ellinor beskrev gårdagens kväll var verkligen en bra beskrivning av vår början på kvällen. Vi hade stora förhoppningar på att en viss kille skulle styra sjukt bra till oss, men icke. Befann sig inte ens på stället, riktigt illa. Arg. Kvällens höjdpunkt blev när vi skrev ner kuliga saker på en duk, vi var tvungna att sabotera lite eftersom vi var frustrerade. 


För min del så slutade kvällen på topp iallafall. Vi drog till Magenta och fick shaka rumpa där istället och sedan på en skön efterfest hemma hos Jesper med panpizza och popcorn. 

Nu ska jag äta frulle och sedan åka till bollhallen för att heja på nacka hk. 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0