Äntligen över

Nu är det äckliga kemiprovet slut. Vill helst inte prata om det. Så nu sätter vi punkt för det. 
Sitter i skolans cafeteria och chillar med Emelie och Mikaela efter lunchen. Sitter och snackar lite skit, absolut inte om kemi. Om 30 min ska vi ha Bioteknik i 2 h och 40 min, inte alls lockande. 

Imorse var det riktigt kämpigt att ta sig till bussen, fick gå ända till Skurustugan i 15 cm snö i converse skor. Ganska blöt var jag när ja kom fram så fick vi stå och vänta på bussen i säkert tio min, men vi hann ändå till skolan i tid. 
Min inspelning igår av vinjetten för TV400 sporten gick mycket bra. Jag blev helt insmord i silverfärg och silverpuder för att det skulle glänsa fint i filmkamerorna. Riktigt säxi var det, hoppas att det blir bra. 

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0